Заміна Ременя

4.5.5 Виймання та встановлення ременя часу

Зняття та встановлення ременя часу

Почніть процедури тільки після того, як двигун повністю охолоне.

Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 1,4, 1,6 і 1,8 л DOHC

HF — колінчастий вал
RV — розподільний вал
BH — Водяний насос

R — Roller
Н — Натяжитель

Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 2,0 л DOHC

Схожі повідомлення

Заміна Щіток Мотора Печі Renault Megan 2... Заміна двигуна печі Renault Logan власними руками (відео та фото) Для того, щоб комфортно почуватись у автомобілі в будь-який час року, необхідно стежити за працездатністю своєї системи опалення, або, іншими словами, "печі". Ця система відп...
Заміна Лямбда-Зонда На Opel Astra G... Лямбда-зонд Opel ASTRA G купе (F07_) 1.8 16V Лямбда-зонд DENSO DOX-1568 Розмір нитки: M18x1.5 Длина кабелю : 275 мм Ціна: 143,6 руб. Лямбда-зонд DENSO DOX-1569 Ламда-зонд: діагностичний зонд Вихлопна система: каталізатор Ціна: 133,3 руб. Лямбда-зон...
Заміна Заднього Правого Двигуна Подушки Гольфу 3... Ремонт VW Passat B3 VW Passat B3 (17) Вихлопна система (5) Двигун (44) Кузов та салон (32) Підвіска (29) Рульове управління (9) Система охолодження та опалення (15) Система живлення та інжекції (25) Гальмівна система (22) Передача (6) Еле...

HF — колінчастий вал
RV — розподільний вал
BH — Водяний насос

R — Roller
Н — Натяжитель

Двигуни 1,4, 1,6 і 1,8 л DOHC

См. ілюстрація Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 1,4, 1,6 і 1,8 л DOHC.

  1. Від’єднайте негативний кабель акумулятора.
  2. Зніміть повітряний фільтр.
  3. Спіймати стоянковий гальмо, розділити передню частину машини та встановити його на реквізит. Зніміть правий передній диск.
  4. Мел або фарба відзначають напрямок обертання додаткового привідного ременя. Зніміть натягувач із гайковим рознімачем, відпустіть ремінець. Закрутіть стержень діаметром 4 мм у вирівняні отвори в натяжнику та опорному кронштейні [1]. Вийміть його з двигуна.
  5. Зніміть верхню частину обкладинки термометра [2].
  6. Підтриміть двигун за допомогою пристрою KM-6001 та встановіть інструмент центрування KM-909-B.
  7. Зніміть натяжник ременя для допоміжних агрегатів.
  8. Зніміть правильну опору монтажу монтажу двигуна та його кронштейна.
  9. Пропустивши спеціальний інструмент KM-911 [3] в купол передач, заблокуйте маховик від повороту.
  10. Виверніть затискний гвинт [4] і витягніть шків колінчатого валу [5].
  11. Зніміть нижню частину кришки часу [6].
  12. Зніміть фіксатор маховика.
  13. При необхідності видаліть датчик положення розподільного валу (CMP).
  14. Тимчасово загвинтіть шківи шківів колінчастого валу та, повертаючи колінчастий вал за годинниковою стрілкою, загнати двигун у положення TDC кінця стискаючого ходу поршня першого циліндра (див. Мал. Зменшення поршня першого циліндра до положення верхньої мертвої точки кінця стиснення (TDC). Переконайтеся, що вирівнювання знаків вирівнювання правильне [7].
  15. Перевірте вирівнювання тимчасових знаків передач розподілу валу по відношенню до верхньої частини головки циліндра [8].
  16. Зафіксуйте зубчаті колеса розподільних валів за допомогою спеціального інструмента KM-852 [9].
  17. Відкрутіть болт натягу [10] та, за допомогою ключа [11], обертайте останній за годинниковою стрілкою, доки ліву стопу не приведе до відповідного положення [12] — тип 1 або [17] — тип 2.
  18. Трохи затягніть болт натягу.
  19. Зніміть газораспределительный ремінь.

Двигуни 2,0 л DOHC

См. ілюстрація Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 2,0 л DOHC.

  1. Від’єднайте негативний кабель акумулятора.
  2. Зніміть повітряний фільтр.
  3. Спіймати стоянковий гальмо, розділити передню частину машини та встановити його на реквізит. Зніміть правий передній диск.
  4. Мел або фарба відзначають напрямок обертання додаткового привідного ременя. Зніміть натягувач із гайковим рознімачем, відпустіть ремінець. Закрутіть стержень діаметром 4 мм у вирівняні отвори в натяжнику та опорному кронштейні [1]. Вийміть його з двигуна.
  5. Зніміть верхню секцію (-и) кришки термінів [3].
  6. Підтриміть двигун за допомогою пристрою KM-6001 та встановіть інструмент центрування KM-909-B.
  7. Зніміть натяжник ременя для допоміжних агрегатів.
  8. Зніміть правильну опору монтажу монтажу двигуна та його кронштейна.
  9. Поверніть колінчастий вал за годинниковою стрілкою, доки вирівняні позначки вирівнювання [4].
  10. Виверніть кріпильні болти [5] і зніміть шків колінчатого вала [6].
  11. Переконайтеся, що часові позначки колінчастого валу правильно вирівняні [7].
  12. Таймерні позначки передач розподіленого валу повинні бути узгоджені з ризиком віддачі на задній кришці корпусу таймера [8].
  13. Зафіксуйте зубчаті колеса розподільних валів за допомогою спеціального інструмента KM-853.
  14. Відкрутіть болт натягу [10] та, використовуючи ключ шестигранника [11], обертайте його за годинниковою стрілкою, доки ліву стопу не приведе до відповідного положення [12] — тип 1 або [16] — тип 2.
  15. Трохи затягніть болт натягу.
  16. Зніміть газораспределительный ремінь.

Заміна ременя часу. Passat B3

Заміна тимчасового пояса на Volkswagen Пасат B3 з двигуном 1,8 1988. Довідник двигуна RP для форми заявки.

Заміна ременя timing VW 1.8

Заміна тимчасового пояса VW, Audi, Skoda, Seat і запалювання. Автор відео — Владислав Чиков.

Схожі повідомлення

Audi 100 C4 Заміна Akpp На Mpp Спільноти> DRIVE2 Audi Club> Blog> Для того, щоб скористатись автоматичною коробкою передач або замінити його ручною коробкою передач? Audi 100 c4 2.3 Доброго ранку всім! Одним словом, історія виглядає наступним чином: Я був засуджений до м...
Заміна Сопел На Вазі 2112 16 Клапанів... Що робити, якщо двигун ВАЗ-2112 підроблений 16 клапанів Переривання в двигуні іноді призводять до його повної відмови. Триплет це робота з 3 циліндрами, що викликає багато проблем. Перш за все, під час руху зникає комфорт, зменшується потужність сило...
Заміна Лампи Стоп-Сигнал Nissan Tiid Sedan... Популярні автомобілі Як замінити лампи на задніх ліхтарі NISSAN Tiida Зніміть задній сигнал Нам знадобиться: ключ до 10 і викрутка з плоским лезом. Ми підтримуємо викрутку та знімаємо вилку гайки нижнього кріплення задньої ліхтарики. Викручуємо...

Двигуни 1,4, 1,6 і 1,8 л DOHC

См. ілюстрація Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 1,4, 1,6 і 1,8 л DOHC.

  1. Переконайтеся, що позначка на корпусі водяного насоса правильно вирівняна з відміткою відгуку на блоці циліндрів [13].
  2. Переконайтеся, що вирівнювання знаків вирівнювання [7] та [8] правильне.
  3. Починаючи з передач колінчастого валу та рухаючись проти годинникової стрілки, встановіть ремінний пристрій. Переконайтеся, що ремінь розтягнутий на ділянках між сусідніми колесами.
  4. Відкрутіть болт натягу [10].
  5. За допомогою стержневого гайкового ключа [11] поверніть натяжну пружину проти годинникової стрілки, доки права стоп-стоп не буде переміщений до відповідного положення [14] — Тип 1 або [18] — Тип 2.
  6. Трохи затягніть болт натягу.
  7. Зніміть зубчастий замок [9].
  8. Оберніть колінчастий вал два повні обороти за годинниковою стрілкою та переконайтеся, що вирівняльні позначки [7] та [8] правильно вирівняні.
  9. За допомогою спеціального інструмента KM-852 блокуйте зубчаті колеса розподільних валів [9].
  10. Ослабте болт натягу.
  11. Поверніть натягувач за годинниковою стрілкою, доки покажчик не буде в потрібному положенні. [15] — Тип 1, новий ремінь, [16] — Тип 1, ремінний ремінь, [19] — Тип 2, новий ремінь, [20] — Тип 2, ремінний ремінь.
  12. Трохи затягніть болт натягу.
  13. Зніміть інструмент, який блокує зубчаті передачі, і повільно поверніть колінчастий вал на два повні обороти за годинниковою стрілкою — переконайтеся, що вирівняльні позначки [6] та [7] правильно вирівняні.
  14. Перевірте правильне вирівнювання індикатора натягу (див. Пункт 11). При необхідності повторіть процедуру налаштування натягу ременя.
  15. Затягніть болт натягу до потрібного обертаючого моменту (20 Нм).
  16. Пропустіть спеціальний інструмент KM-911 у купол передач і заблокуйте маховик, повертаючи його [3].
  17. Виверніть болт кріплення шкива колінчастого вала.
  18. Діючи в зворотному порядку демонтажу, встановіть вилучені компоненти на їх місце.

Слідкуйте за дотриманням оригінального напрямку обертання додаткового привідного ременя, якщо його не було замінено.

  1. Загвинтіть новий болт шківів коленчатого валу і затягніть його із затребуваними зусиллями.
  2. Зніміть зубчастий замок.

Двигуни 2,0 л DOHC

См. ілюстрація Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 2,0 л DOHC .

Переконайтеся, що виступ на корпусі водяного насоса правильно вирівняний з контрпроекцією на блоці циліндрів [20].

  1. Переконайтеся, що вирівнювання знаків вирівнювання [7] та [8] правильне.

Якщо ви видалили зубчаті колеса розподільних валів, переконайтеся, що направляючі втулки правильно вирівняні.

  1. Починаючи з передач колінчастого валу та рухаючись проти годинникової стрілки, встановіть ремінний пристрій. Переконайтеся, що ремінь розтягнутий на ділянках між сусідніми колесами.
  2. Відкрутіть болт натягу [10].
  3. Використовуючи гайковий ключ [11], обертайте натяжну пружину проти годинникової стрілки, доки правильна зупинка не перебуває у потрібному положенні [13] — Тип 1 або [17] — Тип 2.
  4. Трохи затягніть болт натягу.
  5. Зніміть зубчастий замок [9].
  6. Оберніть колінчастий вал два повні обороти за годинниковою стрілкою та переконайтеся, що вирівняльні позначки [7] та [8] правильно вирівняні.
  7. За допомогою спеціального інструмента KM-853 зафіксуйте передачу розподільного валу [9] (див. Малюнок 41.39).
  8. Ослабте болт натягу.
  9. Поверніть натягувач за годинниковою стрілкою, доки покажчик не підведе до відповідного положення. [14] — Тип 1, новий ремінь, [15] — Тип 1, ремінний ремінь, [18] — Тип 2, новий ремінь, [19] — Тип 2, ремінний ремінь.
  10. Затягніть болт натягу до потрібного обертаючого моменту (20 Нм).
  11. Видаліть блокування [9].
  12. Оберніть колінчастий вал два повні обороти за годинниковою стрілкою та переконайтеся, що вирівняльні позначки [7] та [8] правильно вирівняні.
  13. Перевірте правильне вирівнювання індикатора натягу (див. Параграф 65). При необхідності повторіть процедуру налаштування натягу ременя.
  14. Діючи в зворотному порядку демонтажу, встановіть вилучені компоненти на їх місце.

Слідкуйте за дотриманням оригінального напрямку обертання додаткового привідного ременя, якщо його не було замінено.

Схожі повідомлення

Заміна Сопел На Вазі 2112 16 Клапанів... Що робити, якщо двигун ВАЗ-2112 підроблений 16 клапанів Переривання в двигуні іноді призводять до його повної відмови. Триплет це робота з 3 циліндрами, що викликає багато проблем. Перш за все, під час руху зникає комфорт, зменшується потужність сило...
Заміна Головного Циліндра Зчеплення Reno Traffic V... Заміна основного робочого циліндра зчеплення власними силами Привіт, дорогі автолюбителі! Традиційно у відносинах власник - це машина, є дві новини: погані та хороші. Це стосується будь-якої автомобільної системи, і рукоятка не є винятком. Хороші но...
Заміна Сальника Кульовими Вазами 2112 16 Клапанів... Заміна сальника кулачкового вала на ВАЗ 2110 Багато власників автомобілів добре знають, що головна роль ущільнювача розподільного валу полягає в тому, щоб запобігти утворенню витоків масла через точки зчеплення. Іншими словами, манжета, тобто наповню...