Який Марки Масло Краще Заливати У Двигун

ЗАЗ 1103 DOLBIT NORMAL. NO> бортжурнал> Яке масло краще заливати і чому?

ЗАЗ 1103 DOLBIT NORMAL’NO> бортжурнал> Яке масло краще заливати і чому?

Унаслідок тривалих суперечок про те,
яке масло краще заливати
мінералку, синтетику або взагалі
напівсинтетику, бувають один загальний висновок
— масло — це в значній мірі справа смаку.
Однак слід врахувати кілька
причин. Все, поради
виробника. почитайте анотацію
по експлуатації вашої машини, там,
найімовірніше, написано, які масла
рекомендується заливати влітку і
взимку — точніше, написана
рекомендована в’язкість масла. те
є вибір "мінералка-синтетика"
завжди залишається за власником машини.
По-2-х, зношеність мотора і
то, яке масло туди заливалося
раніше. Так, кропива, якщо
багато часу в движку
присутнє мінеральне масло,
утворюються тріщини в гумі
рівномірно наповнювалися відкладеннями,
які при зміні масла не
вимивалися. Якщо в такий движок
залити синтетичне масло, воно, в
силу власних вимивають і кислотних
рис (які вище, ніж у
мінералки) вимиє що залишається зробити нашому клієнту, в часності і
"корисні" відкладення. тому так
часті випадки, коли при переході з
мінералки на синтетику масло
спрямовується назовні через промиті
отвори. напевно авторемонтники
радять заливати синтетику на
нові двигуни, на двигуни,
експлуатуються на великих
оборотах (наприклад, на спортивних
машинах), а на старих двигунах
просто частіше поміняти мінералку.
Зустрічаються компроміс між мінеральним
і синтетичним маслом:
напівсинтетика. Коли, поняття
напівсинтетики зустрічаються виключно в Росії.
Часто напівсинтетикою називають
гидрокрекинговиє масла — тобто масла,
отримані з мінерального масла
методом хім гідрокрекінгу для
поліпшення рис.
Напівсинтетика характеризується від
синтетики в першу чергу ціною. Для того
ж для мотора, в який завжди
заливалося мінеральне масло, буде
не зовсім критичний вибір між
синтетикою і напівсинтетикою (при
непоганій якості масла, звичайно).
Коли, якісь марки машин бувають варіації
бути "примхливі" до різних видів
масла. Наприклад, деякі НЕ
рекомендують лити мінеральне масло в
авто марки Subaru і Хонда.
Взагалі ж вибір масла — річ, судячи
по всьому, чисто персональна —
потрібно врахувати і марку, і
пробіг, і стан мотора, і
наявність або відсутність турбіни, тип
пального (бензин / дизель), і час
року, і умови, в яких машина
експлуатується. Наприклад, для
нормальних умов масло
рекомендується міняти кожні 10000
км, але тому що умови єксплутации в
Росії всіма провідними
автоконцернами здавна визнані
як важкі, масло необхідно поміняти
кожні 5000 км. Дизеля
і движки з турбонаддувом звичайно
затребувати більш частої зміни
масла. Завжди, не потрібно
поміняти масло рідше, ніж радять
російського} автопрому — утворюються
продукти згоряння очевидно не підуть
движку на користь.
Загальний для всіх рада: масло необхідно
лити в першу чергу хороше. Іншими словами
якість його не повинно викликати
підозр. Надійніше лити в
машину масло від відомих
виробників, на авторизованих
станціях, де для вас точно не заллють
підробку (на жаль, підробляють
масло нерідко). Однак звичайно
хороші масла і середнього цінового
ряду. Вибір тієї чи іншої марки —
до того ж справа смаку, сперечатися про такий крок,
як про всяких смаки, марно,
потрібно керуватися досвідом.
SAE 10w-60.есть можливість лити в
движки, де воно не рекомендовано до
застосування?
Ось ви залили масло 10w-60
допустимо, в движок Honda (Мазда,
Форд, ВАЗ і тп.-т.е. туди де
відсутні поради до заливання
10w-60) Які підводні камені є
в такому виборі?
1. Величезні гідродинамічні втрати
в движку на величезних оборотах
(5-15% потужності) на прокачування
високов’язкого масла по магістралі і
тп. (Відноситься до всіх загущених
мастил (5w-50,10w-60,20w-60 і тп.).
2.7. По причині "товстої" масляної плівки
масел 10w-60 масло повільніше
циркулює в двигуні, звідси
охолодження движка відбувається
неефективно, плівка масла довше
затримується в парах тертя типу
вкладиш \ шия і тп., через з чим
вірогідні збільшення температури
(Локальній) в даних місцях, а економію і
перегрів.
3. Високозагущенние масла мають в
власному складі довгі ланцюжки
молекул загустителя, які зі
часом при навантаженнях руйнуються
(Розриваються), викликаючи зміну
в’язкості масла і спрацьовування
присадок (пакета). Звідси
поради на більш часті підміни
(

Схожі повідомлення

Замена Масла На Рено Сандеро Степвей 2... Смена масла на Степвей Своевременное техническое сервис является неотклонимым условием эксплуатации хоть какого тс. Чтоб движок работал исправно и был меньше подвержен износу, нужно временами поменять моторное масло. Именно благодаря грамотному исп...
Яке Масло Заливати У Двигун Хонда СРВ... Підміна масла в автоматичній і механічної коробках Хонда CR V Заміна масла в автоматичною і механічною коробках Хонда CR V Коробка є досить складним механізмом будь-якого автомобіля, і особливо це стосується автоматичних КПП. Володарям машин потрібно...
Проверка Уровня Масла В Акпп Хендай Солярис... Хэндэ Solaris 1.6 автомат › Бортжурнал › Уровень масла в Коробка автомат Приветствую всех!Как ранее писал в БЖ, произвел частичную смену масла в коробка автомат www.drive2.ru/l/8866220/, и ни как не могу выставить уровень масла, всякий ...

5000км)
4. На холоді ці масла при заведенні
надходять повільніше в 2-3 рази до
трущимся частинах мотора (ті ж
розподільні вали і тп.), ніж масла
в’язкості 0w (5W) -40. З цієї причини
маємо підвищений знос мотора
при прохолодних пусках (зрозуміло, що
70% зносу мотора доводиться на
прохолодний старт). Як результат цього-
масло починає повноцінно працювати
через півгодини звичайної їзди
(Близько red line)
5 … і тп.
Ви, в спорті ці пункти

яке масло краще заливати в двигун, тест нагріванням частина 2

перевіряємо здатність масел витримувати високу температуру, Castrol, Motul, Mobil, Мазда, Addinol, Zepro, Eneos,.


у них немає значення, а мають
значення пункти 1.4.5. вирішуються
конструктивно (розточування
маслоканалов, підвищення зазорів,
обрізання балансиров до \ в і тп.) але
на наших цивільних авто я б
міцно подумав про застосування таких
загущених масел.
Що залишається зробити нашому клієнтові Сказане відноситься до
движкам, проектувати в
розрахунку в т.ч. на в’язкості 10w-60
(Ауді, BMW, MB якісь моделі і
тд.) Сьогодні, деякі движки
розраховані тільки під таке масло
(Ягуар xj220, Бмв M5, Brabus).
Чи вірно я зрозумів, що якщо в
як робочу силу вязкостей в мануалі
вказані 5w-30 і 10w-30, то це
мало достатні в’язкості і,
реальні, можна спокійно лити і
5w-40, і 5w-50, 10w-60 буде тільки
краще? Адже мастило забезпечується
на найменших оборотах, клин товщі і
т.п.
Точно. Кривошипа буде краще,
особливо, при величезних навантаженнях на
малих обертах (кропива, рушання з
місця з навантаженим причепом після
того, як цьому передувала
"траса"-високі обертів під
навантаженням, які могли привести,
по мінім, до тимчасової втрати
в’язкості загущенного масла).
Якщо ви значно перевищуєте
необхідні мінімальні значення
в’язкості в підшипниках, особливо,
високозагущеннимі маслами (5w-50
і 10w-60), то починають рости
негативні моменти їх
впровадження: — значні втрати на
гідродинамічний тертя (в’язкість
масла), дуже зростаюче з
підвищенням обертів (зниження
потужності, підвищена витрата
пального);
— локальний перегрів деталей через
найменшою швидкості циркуляції масла в
системі (посилюється відведення тепла), що
в результаті призводить до
швидкому окисленню і самого масла,
а крім того до підвищення кількості
високотемпературних відкладень
(= Знову погіршення тепловідводу);
— найвищий відсоток загусники в
складі масла також призводить до
підвищення кількості відкладень в
движку (мучаться навіть випускні
клапана) …
… перераховано далеко не всі, проте досить,
щоб знаходити золоту середину для
кожній конкретній моделі мотора,
враховуючи ступеня зносу кривошипа і
поршневий (величина зазорів будуть
визначати потрібну для клина
в’язкість), і, природно, критерій
експлуатації.
Немає універсальної відповіді, на жаль бувають
підхід, що враховує плюси і
мінуси (а-ля оптимізація В
наведеному Вами прикладі знайдуться
умови, коли хорошим
стане застосування навіть 25w-70. на
цьому ж движку, проте в інших
умовах хорошим стає і
0w-20
Які переваги у масел з
молібденом?
Мова йде про твердий змащувальному
матеріалі, що вводиться в моторне
масло і утворює на
залізних поверхнях шари,
зменшують тертя. дослідження
проявили, що такого роду добавки в
масла ефективні, перш за все, в
таких промислових агрегатах як
лебідка і редуктори з
циліндричними зубами. для
високооборотних бензинових
движків майже завжди

Якої марки масло краще заливати в двигун.

Схожі повідомлення

Яке Масло Лити У Двигун Лада Веста... яке масло лити в движок Лада Веста яке масло лити в двигун Лада Веста Популярна модель Лада Веста всередині РФ є справжнім бестселером в силу своїх унікальним технічним характеристикам і цілої низки певних переваг порівняно з суперниками. Тому що мо...
Замена Масла В Переднем Редукторе Volvo Xc90... Вольво xc90: смена масла в редукторе На сегодня ремонт автомобиля своими руками – процесс, требующий некого количества внимания, малого набора инструментов, также сноровки. Вы, в техническом руководстве юзера содержится вся нужная информация о подме...
Через Скільки Треба Міняти Масло В Двигуні... Через скільки потрібно поміняти масло в двигуні Через скільки потрібно поміняти масло в двигуні Підміна масла - важливу складову експлуатації автомобіля. Від правильного підбору студії, як нерідко воно буде змінюватися, залежить тривалість життя авто...

результати негативні.
Моторне масло з дисульфідом
молібдену — це фізична суміш, а
НЕ хім розчин. Розміри
твердих частинок дисульфіду
молібдену досить значні. при
роботі в движку ці частинки
потрапляють не тільки в бажані зони
тертя, та й туди, де такі добавки
не бажані, кропива — в зону
поршневих кілець. мастильні
матеріали, що містять дисульфід
молібдену, при високих температурах
часто ведуть до закоксовування або
відкладенню твердих товарів
згоряння в зоні поршневих кілець, що
негативно впливає на роботу ЦПГ
(Циліндропоршневої групи).
Відбувається з цієї причини
прорив газів в масло через зону
поршневих кілець в значній
ступеня веде до найвищих тепловим
навантажень і, як слід, до
посиленого утворення
непотрібних відкладень. даний факт
роз’яснює, чому моторні масла,
містять дисульфід молібдену, що не
рекомендуються до застосування
великими авто фірмами.
Зменшення тертя в даний час
вам за допомогою особливих
синтетичних базисних компонент.
Мова йде про так званих складних
синтетичних ефірах — продуктах, по
власної полярності і мастильної
можливості, які можна порівняти з касторовою
маслом. Останнє в поточний час
все ще частково застосовується в
гоночних автомобілях. складні
ефіри мають вищу адгезионную
здатність і утворюють дуже
розмірене мастильну плівку.
Перевагою синтетичних масел
є їх дуже висока
теплова стабільність
Чому проблематично зробити масло
з широкою в’язкістю і високими
класами?
Все, для широкого вязкостного
спектра зустрічаються необхідність
застосувати базисне масло з дуже
найвищим індексом в’язкості. на
Наразі такими є
синтетики і "три-синтетики" (Консистенції)
(Кропива Мобіл: на базі
поліальфаолефінів, ізопарафінових
вуглеводнів і Алкілбензоли),
гидрокрекинговиє масла і консистенції
гідрокряк синтетика (Shell Helix
Ultra, BP Visco 5000 і т.д.).
Індекси перерахованих баз лежать в
спектрі від

147 (Mobil) одиниць. Для отримання
масел з спектром 5w-40 необхідно
тягнути індекс (доречно: на рівні кінотеатру до

155 одиниць) за рахунок застосування полімерних
загусники (як
модифікаторів в’язкості
використовуються полімери та сополімери,
поліізобутилен, поліметакрилат,
сополімери олефінів (етилену,
пропілену, бутилену), гидрірованний
сополімер стиролу і бутадієну,
гидрірованний поліізопрен і ін. З
метою підкреслення їх
високомолекулярної природи, вони
іменуються полімерними
модифікаторами в’язкості (polymeric
viscosity modifiers))., плюс додавати
депресанти температури застигання
— для виконання вимог SAE по
низькотемпературної прокачуваності
(Як депресорних присадок
(Pour point depressants) використовуються
алкілнафталіни, алкілфеноли і
інші полімерні продукти). так
ось проблема в тому факті, що якщо для
витягування на всі ці спектри
синтетичної бази потрібно
малозначне кількість загусники і
депресорних присадок, то для
мінеральних і п \ с базисних масел
потрібно значно більше кол
в цих присадок.
Полімерні модифікатори в’язкості
ефективні в оліях,
експлуатованих при помірних
навантаженнях, без високої
деформації зсуву. при високій
навантаженні і високій швидкості зсуву
довгі молекули загусники бути
розриватися на маленькі шматки,
з цієї причини ефективність
загустителя при експлуатації
поступово зменшується. саме
тому нові масла з високим
індексом в’язкості, розміреним в
Протягом тривалої роботи в
важких умовах, отримують не тільки
додаванням полімерних присадок,
але і додатково методом модифікації молекул
базисного масла (гідрокрекінг), або
методом використання синтетичних
базисних масел.
Зараз досить подивитися на
вимоги нових специфікацій SAE,
API-ILSAC, ACEA і
автовиробників, щоб усвідомити
які випробування не проходять
високозагущенние масла. тут
мастильника і автоконцерни
приходять до єдиної думки,
щодо небажаності
використання високозагущенних
масел з широкими вязкостнимі
спектрами в обставинах довгих
інтервалів і великих навантажень на
двигун (=масло).
Саме тому взимку ката на
п.сінтетіке 5w-40, а влітку 10w-40 (НЕ
дивлячись на те, що 5w-40 отримано
шляхом застосування більш
високоіндексних (на 20% більше
дорогий) бази для мінімізації кол
ва необхідних загусники і
відповідності тестів специфікацій
MB 229.1, VW 500/505, BMW, Porsche).

Схожі повідомлення

Сколько Литров Масла В Коробке Ваз 2115... Меняем масло в КПП ВАЗ 2115 Полезные рекомендации по замене В руководстве, прилагаемом к автомобилю ВАЗ 2115, указан период смены масла в КПП – он составляет кто 60 тыщ км пробега. Для избежания поломок и дефектов коробки обладатель ВАЗ 2115 должен ...
Яке Масло Заливати У Кіа Ріо 2016... Яке масло заливати в Кіа Ріо 2016 яке масло заливати в Кіа Ріо 2016 Російський ринок авто продуктів перенасичений величезним різноманіттям моторних і трансмісійних масел як російського, так і зарубіжного виробництва, ставлячи людей, що шукають відпо...
Яке Масло Лити У Кіа Ріо 3 Підміна масла Кіа Ріо Підміна масла Кіа Ріо Сучасні авто движки для моделі Кіа Ріо 2015 мають великий експлуатаційний ресурс. Вони здатні працювати без капремонту 10 і більше років до проходження автомобілем мільйона км пробігу. Великою заслугою тако...