Заміна Ременя

4.5.5 Виймання та встановлення ременя часу

Зняття та встановлення ременя часу

Почніть процедури тільки після того, як двигун повністю охолоне.

Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 1,4, 1,6 і 1,8 л DOHC

HF — колінчастий вал
RV — розподільний вал
BH — Водяний насос

R — Roller
Н — Натяжитель

Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 2,0 л DOHC

Схожі повідомлення

Заміна Нижньої Опори Двигуна Shatat Oktavia A5... Заміна нижньої опори двигуна школи octavia a5 Головне меню Заміна підвісних опор 2. Розмістіть гніздо або підставку під корпусом коробки передач. 3. Виверніть два болти кріплення тяги до двигуна. 4. Виверніть болт закріплення реактивної тяги ...
Кіа-Ріо Заміна Крила Нижнього Новгорода... Кіа-Ріо заміна крила Нижнього Новгорода Автор: Технічна майстерня Опубліковано: 14 серпня 2018 року Переглянуто: 1 695 Мені це сподобалося: 196 Мені не сподобалося: 4 Ви можете зареєструватися для ремонту по телефону. 89063640024 Теги youtube:...
Заміна Заднього Гальмівного Колодки Honda Civic 5d... 10.4 Заміна гальмівних супорта Заміна гальмівних колодок Подушки слід змінювати на обох задніх колесах одночасно. заміни майданчика тільки на одному колесі призведе до нерівного гальмування. Пил, що утворюється при носінні підкладки, може містити азб...

HF — колінчастий вал
RV — розподільний вал
BH — Водяний насос

R — Roller
Н — Натяжитель

Двигуни 1,4, 1,6 і 1,8 л DOHC

См. ілюстрація Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 1,4, 1,6 і 1,8 л DOHC.

  1. Від’єднайте негативний кабель акумулятора.
  2. Зніміть повітряний фільтр.
  3. Спіймати стоянковий гальмо, розділити передню частину машини та встановити його на реквізит. Зніміть правий передній диск.
  4. Мел або фарба відзначають напрямок обертання додаткового привідного ременя. Зніміть натягувач із гайковим рознімачем, відпустіть ремінець. Закрутіть стержень діаметром 4 мм у вирівняні отвори в натяжнику та опорному кронштейні [1]. Вийміть його з двигуна.
  5. Зніміть верхню частину обкладинки термометра [2].
  6. Підтриміть двигун за допомогою пристрою KM-6001 та встановіть інструмент центрування KM-909-B.
  7. Зніміть натяжник ременя для допоміжних агрегатів.
  8. Зніміть правильну опору монтажу монтажу двигуна та його кронштейна.
  9. Пропустивши спеціальний інструмент KM-911 [3] в купол передач, заблокуйте маховик від повороту.
  10. Виверніть затискний гвинт [4] і витягніть шків колінчатого валу [5].
  11. Зніміть нижню частину кришки часу [6].
  12. Зніміть фіксатор маховика.
  13. При необхідності видаліть датчик положення розподільного валу (CMP).
  14. Тимчасово загвинтіть шківи шківів колінчастого валу та, повертаючи колінчастий вал за годинниковою стрілкою, загнати двигун у положення TDC кінця стискаючого ходу поршня першого циліндра (див. Мал. Зменшення поршня першого циліндра до положення верхньої мертвої точки кінця стиснення (TDC). Переконайтеся, що вирівнювання знаків вирівнювання правильне [7].
  15. Перевірте вирівнювання тимчасових знаків передач розподілу валу по відношенню до верхньої частини головки циліндра [8].
  16. Зафіксуйте зубчаті колеса розподільних валів за допомогою спеціального інструмента KM-852 [9].
  17. Відкрутіть болт натягу [10] та, за допомогою ключа [11], обертайте останній за годинниковою стрілкою, доки ліву стопу не приведе до відповідного положення [12] — тип 1 або [17] — тип 2.
  18. Трохи затягніть болт натягу.
  19. Зніміть газораспределительный ремінь.

Двигуни 2,0 л DOHC

См. ілюстрація Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 2,0 л DOHC.

  1. Від’єднайте негативний кабель акумулятора.
  2. Зніміть повітряний фільтр.
  3. Спіймати стоянковий гальмо, розділити передню частину машини та встановити його на реквізит. Зніміть правий передній диск.
  4. Мел або фарба відзначають напрямок обертання додаткового привідного ременя. Зніміть натягувач із гайковим рознімачем, відпустіть ремінець. Закрутіть стержень діаметром 4 мм у вирівняні отвори в натяжнику та опорному кронштейні [1]. Вийміть його з двигуна.
  5. Зніміть верхню секцію (-и) кришки термінів [3].
  6. Підтриміть двигун за допомогою пристрою KM-6001 та встановіть інструмент центрування KM-909-B.
  7. Зніміть натяжник ременя для допоміжних агрегатів.
  8. Зніміть правильну опору монтажу монтажу двигуна та його кронштейна.
  9. Поверніть колінчастий вал за годинниковою стрілкою, доки вирівняні позначки вирівнювання [4].
  10. Виверніть кріпильні болти [5] і зніміть шків колінчатого вала [6].
  11. Переконайтеся, що часові позначки колінчастого валу правильно вирівняні [7].
  12. Таймерні позначки передач розподіленого валу повинні бути узгоджені з ризиком віддачі на задній кришці корпусу таймера [8].
  13. Зафіксуйте зубчаті колеса розподільних валів за допомогою спеціального інструмента KM-853.
  14. Відкрутіть болт натягу [10] та, використовуючи ключ шестигранника [11], обертайте його за годинниковою стрілкою, доки ліву стопу не приведе до відповідного положення [12] — тип 1 або [16] — тип 2.
  15. Трохи затягніть болт натягу.
  16. Зніміть газораспределительный ремінь.

Заміна ременя часу. Passat B3

Заміна тимчасового пояса на Volkswagen Пасат B3 з двигуном 1,8 1988. Довідник двигуна RP для форми заявки.

Заміна ременя timing VW 1.8

Заміна тимчасового пояса VW, Audi, Skoda, Seat і запалювання. Автор відео — Владислав Чиков.

Схожі повідомлення

Заміна Сопел На Вазі 2112 16 Клапанів... Що робити, якщо двигун ВАЗ-2112 підроблений 16 клапанів Переривання в двигуні іноді призводять до його повної відмови. Триплет це робота з 3 циліндрами, що викликає багато проблем. Перш за все, під час руху зникає комфорт, зменшується потужність сило...
Заміна Сальника Кульовими Вазами 2112 16 Клапанів... Заміна сальника кулачкового вала на ВАЗ 2110 Багато власників автомобілів добре знають, що головна роль ущільнювача розподільного валу полягає в тому, щоб запобігти утворенню витоків масла через точки зчеплення. Іншими словами, манжета, тобто наповню...
Заміна Ламп На Інформаційній Панелі Ваз 2105... Заміна лампочок у пучку інструментів ВАЗ-2113, 2114, 2115 Сьогодні ми поговоримо про таку спільну проблему, як про несправність приладів лампи на ВАЗ-2114. Модель ВАЗ-2114 корисна багатьом, вона естетична і динамічна, має гарні технічні характеристик...

Двигуни 1,4, 1,6 і 1,8 л DOHC

См. ілюстрація Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 1,4, 1,6 і 1,8 л DOHC.

  1. Переконайтеся, що позначка на корпусі водяного насоса правильно вирівняна з відміткою відгуку на блоці циліндрів [13].
  2. Переконайтеся, що вирівнювання знаків вирівнювання [7] та [8] правильне.
  3. Починаючи з передач колінчастого валу та рухаючись проти годинникової стрілки, встановіть ремінний пристрій. Переконайтеся, що ремінь розтягнутий на ділянках між сусідніми колесами.
  4. Відкрутіть болт натягу [10].
  5. За допомогою стержневого гайкового ключа [11] поверніть натяжну пружину проти годинникової стрілки, доки права стоп-стоп не буде переміщений до відповідного положення [14] — Тип 1 або [18] — Тип 2.
  6. Трохи затягніть болт натягу.
  7. Зніміть зубчастий замок [9].
  8. Оберніть колінчастий вал два повні обороти за годинниковою стрілкою та переконайтеся, що вирівняльні позначки [7] та [8] правильно вирівняні.
  9. За допомогою спеціального інструмента KM-852 блокуйте зубчаті колеса розподільних валів [9].
  10. Ослабте болт натягу.
  11. Поверніть натягувач за годинниковою стрілкою, доки покажчик не буде в потрібному положенні. [15] — Тип 1, новий ремінь, [16] — Тип 1, ремінний ремінь, [19] — Тип 2, новий ремінь, [20] — Тип 2, ремінний ремінь.
  12. Трохи затягніть болт натягу.
  13. Зніміть інструмент, який блокує зубчаті передачі, і повільно поверніть колінчастий вал на два повні обороти за годинниковою стрілкою — переконайтеся, що вирівняльні позначки [6] та [7] правильно вирівняні.
  14. Перевірте правильне вирівнювання індикатора натягу (див. Пункт 11). При необхідності повторіть процедуру налаштування натягу ременя.
  15. Затягніть болт натягу до потрібного обертаючого моменту (20 Нм).
  16. Пропустіть спеціальний інструмент KM-911 у купол передач і заблокуйте маховик, повертаючи його [3].
  17. Виверніть болт кріплення шкива колінчастого вала.
  18. Діючи в зворотному порядку демонтажу, встановіть вилучені компоненти на їх місце.

Слідкуйте за дотриманням оригінального напрямку обертання додаткового привідного ременя, якщо його не було замінено.

  1. Загвинтіть новий болт шківів коленчатого валу і затягніть його із затребуваними зусиллями.
  2. Зніміть зубчастий замок.

Двигуни 2,0 л DOHC

См. ілюстрація Заміна ременя привода ГРМ на двигуни 2,0 л DOHC .

Переконайтеся, що виступ на корпусі водяного насоса правильно вирівняний з контрпроекцією на блоці циліндрів [20].

  1. Переконайтеся, що вирівнювання знаків вирівнювання [7] та [8] правильне.

Якщо ви видалили зубчаті колеса розподільних валів, переконайтеся, що направляючі втулки правильно вирівняні.

  1. Починаючи з передач колінчастого валу та рухаючись проти годинникової стрілки, встановіть ремінний пристрій. Переконайтеся, що ремінь розтягнутий на ділянках між сусідніми колесами.
  2. Відкрутіть болт натягу [10].
  3. Використовуючи гайковий ключ [11], обертайте натяжну пружину проти годинникової стрілки, доки правильна зупинка не перебуває у потрібному положенні [13] — Тип 1 або [17] — Тип 2.
  4. Трохи затягніть болт натягу.
  5. Зніміть зубчастий замок [9].
  6. Оберніть колінчастий вал два повні обороти за годинниковою стрілкою та переконайтеся, що вирівняльні позначки [7] та [8] правильно вирівняні.
  7. За допомогою спеціального інструмента KM-853 зафіксуйте передачу розподільного валу [9] (див. Малюнок 41.39).
  8. Ослабте болт натягу.
  9. Поверніть натягувач за годинниковою стрілкою, доки покажчик не підведе до відповідного положення. [14] — Тип 1, новий ремінь, [15] — Тип 1, ремінний ремінь, [18] — Тип 2, новий ремінь, [19] — Тип 2, ремінний ремінь.
  10. Затягніть болт натягу до потрібного обертаючого моменту (20 Нм).
  11. Видаліть блокування [9].
  12. Оберніть колінчастий вал два повні обороти за годинниковою стрілкою та переконайтеся, що вирівняльні позначки [7] та [8] правильно вирівняні.
  13. Перевірте правильне вирівнювання індикатора натягу (див. Параграф 65). При необхідності повторіть процедуру налаштування натягу ременя.
  14. Діючи в зворотному порядку демонтажу, встановіть вилучені компоненти на їх місце.

Слідкуйте за дотриманням оригінального напрямку обертання додаткового привідного ременя, якщо його не було замінено.

Схожі повідомлення

Заміна Прокладки Кришки Клапана На Aveo Chevrolet... Заміна прокладки обкладинки клапана Lacchetti Заміна прокладки кришки клапана Lacchetti. Мені потрібно менше години, щоб замінити прокладку кришки клапану. Ось так я це зробив. Прокладка кришки клапана потребує заміни, якщо по периметру кришки клапан...
Заміна Головного Циліндра Зчеплення Reno Traffic V... Заміна основного робочого циліндра зчеплення власними силами Привіт, дорогі автолюбителі! Традиційно у відносинах власник - це машина, є дві новини: погані та хороші. Це стосується будь-якої автомобільної системи, і рукоятка не є винятком. Хороші но...
Заміна Автомагнітоли На Opel Astra G... Opel Astra '4ka> Бортовий журнал> Заміна оригінального радіо / ISO-маркування кабелю Я вважав за необхідне записати цю записку в моєму BZ, що, ймовірно, допоможе багатьом (у тому числі і мені :)), який хоче замінити його штат приймача в Astra G...