Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

BMW> Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

Ціни зросли: від 4,6 млн рублів за xDrive30d, а xDrive40i на 170 тисяч дорожче. За xDrive50i і M50d вимагають на рівні кінотеатру 5,4-5,6 млн. Стеля — 8,4 млн. 1-і машини передадуть власникам 25 листопада.

Кожне нове покоління Бмв X5 до цих пір продавалося краще попереднього. Переїзд на модульну архітектуру CLAR приніс наступного кросоверу з індексом G05 і пневмоподвеску, і масу новітньої електроніки. Тест-драйв показав, що через будь-якого з попередників це концептуально інший автомобіль. Він консервативний на вигляд, а ззаду і зовсім можна подумати невиразним, але дизайн оманливий і ховає техніку новітньої ідеології, заодно успішно маскуючи повноту. Ширина зараз перевершує два метри.

Німці прагнули зробити краще разом їздовий комфорт, маневреність і прохідність. Природним виходом стало застосування цієї пневмопідвіски. Минулі два покоління Х5 насолоджувалися швидше за все балонами лише на задній осі.

З місця водія X5 очевидно масивний внаслідок широкого центрального тунелю, товстого керма і досить високою посадки. Звичайних стрілочних пристроїв не просто не буде. Шкода, бо цифрова панель виготовлена ​​бездарного. Чим намагатися знайти важливу інформацію в повалених купою маленьких знаках, простіше звикнути скористатися проекційним екраном, фантазія він прекрасний і володіє широким набором функцій. Новий блок клімат-контролю з клавішній регулюванням температури теж просить не просто уваги, ніж кинувши в лету ручки.

Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

Оздоблення хороша, навіть пелюстки перемикання передач з тильного боку оббиті м’яким матеріалом. Під кришкою нижче консолі — підстаканники з опціонним охолодженням і обігрівом. У спицях бублика — лампи автопілота, що означають «візьміть кермо».

На ходу тут важко вихопити навіть показання цифрового спідометра. Щиток просто засвічується і мажеться. У верху — камера, що стежить, щоб водій не відволікався від дороги. Скільки я ні видивлявся навколо, попереджень не дочекався.

Зате що залишається зробити нашому клієнтові опції машини можна зберегти в «хмарі» — і, сівши в інший Х5, облаштувати його як власний за допомогою декількох кліків по сенсорному екрану. На персоналізацію виготовлена ​​серйозна ставка. Центральний екран залишився відокремленим, і кокпіт Х5 не дивлячись настільки ж прогресивно, за образом нового Туарега. Але завдяки операційній системі сьомого покоління (її не просто не називають iDrive) стало логічніше меню, а вихідний екран можна модифікувати за допомогою віджетів. Його графіка і чуйність практично ідеальні.

За доплату запропоновані два дизайн-пакета. Зліва — xLine з акцентом на позашляхові властивості. Праворуч — M Спорт із забарвленням багатьох деталей під колір кузова і незвичайним фронтальним бампером.

ПО оновлюється при Wi-Fi-з’єднанні, відкрити машину є варіант NFC-міткою телефону, камери радіального огляду можна навчити самостійно включатися в певній геопозіціі — кропива, на заїзді в ваш двір. Зрозуміло, є система ведення по смузі і активний круїз-контроль, хоча їх робота мені здалася трохи більш різкою, ніж в новітніх Мерседесах. На жаль все можна пробачити за одну новітню «фішку».

Блок вимикачів світла начебто говорить нам, що все управління автомобіль готовий виконати. На екрані з’явився стовпчик головних ікон зліва, в правій частині — обираються водієм віджети. У салоні є як класичні порти USB, так і USB-C.

Сідаєш за кермо, з певною складністю знаходиш плоску кнопку пуску, переїхала на тунель. Вмикаєш задню передачу, ставиш віртуальну галочку на сенсорному екрані і … знімаєш руки з керма. Далі тільки тиснеш на педалі, щоб не перевищити 35 км / год, — автомобіль самостійно виїде назад, точно повторюючи траєкторію останніх 50 метрів, чому він сюди заїхав (нехай навіть якщо через кілька днів). Точність витримування смуги шляху найвища — випробувано на майданчику з ухилом, на м’якому грунті. Реальна знахідка для тісних дворів, і неясно, як без цього жили.

На тестовому автомобілі стоять «комфортні» сидіння, які володіють все-таки помітною бічною підтримкою. Замовляють і спортивні крісла. Поручні на всіх дверях розміщені дуже полого, братися за їх ніяково.

Коли років 30 Х5 асоціювався в основному з напором, брутальністю, навіть якоїсь злістю, то родзинка новітньої машини — екранчики, автопілотікі і прекрасна звукоізоляція, пропускає тільки постукування камінчиків по арках. Опціонна пневмопідвіска виводить їздовий комфорт на абсолютно новий рівень (машин без неї на презентації не). Незважаючи на тільки однокамерні балони, Х5 магічно розгладжує всяку дорогу, іноді в американському дусі струшуючи безпружинні маси на дуже великій ямі. Опції для ринків по обидві держави океану, коли, єдині.

Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

Для навантаження X5 опускається на 40 мм (включаючи по команді з брелока). Працюючи в режимі Спорт — на 10-20 мм, так само як і на швидкостях вище 140 км / ч. При проколі підвіска знижує навантаження на шину Run Flat, ведучи колесо на 20 мм вгору з опусканням зворотного боку на ті ж 20 мм.

У водійських почуттях автомобіль теж розм’як. Бувають нахили, хиткість, а відпущений в повороті кермо стабілізується неохоче. Правда, мій xDrive 30d був з пасивними стабілізаторами поперечної стійкості, можна замовити мехатронні. Опційне «інтегральне рульове управління» гостро і веселить точними відгуками в крутих поворотах. Але, щоб переконатися в асортименті заднього рульового механізму, довелося лізти під кузов. Тільки при дуже величезних поперечних прискореннях є варіант відчути подруливание за спиною. Асфальтовий зачіп широких шин (ззаду — 315 мм!) Вражає.

Навіть базисний глянсовий джойстик коробки стрімко заляпується, а опціональний прозорий — особливо. Кнопки на тунелі — це єдиний блок з вібровіддачею. Паркувальна індикація в кінематографі радіального огляду розкішна, проте камери не захищені від бруду.

Недостатньо сказати, що Cayenne залишився недосяжним. Їхні шляхи-доріжки з Х5 зараз кардинально розійшлися. Зі зміною поколінь навіть базисний Porsche сильніше втягує водія в процес управління. А X5 віддав нахил, в прямому і переносному сенсі, в сторону ізоляції від суєти. Суттєво оновити мотори на презентації навіть не обговорювалися. Розганяється xDrive 30d швидко, але якось буденно. Єдина «бадьора» риса опцій — насичений відгук на рух педалі акселератора спочатку ходу.

Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

Кути в’їзду і з’їзду при штатній висоті — 25,2º і 22,3º відповідно. Кут рампи складає 20,2º. Кросовер готовий до 50-сантиметровому броду на швидкості до 7 км в годину, а з пневмопідвіскою він вам сподобаються на 40 мм глибше. У пакет Off-Road заходить силова захист.

Зате завдяки пневмоподвеске прохідність вийшла на несподівано новий щабель, якщо мовчати — на новітню висоту. На швидкості до 30 км / ч кліренс можна збільшити з базисних 214 мм ще на 40. Робиться це або вручну, або вибираючи 1-го з чотирьох режимів, передбачених пакетом Off-Road. Змінюються вони комфортної кнопкою на тунелі. Якщо Х5 застряг, то аналогічно з автомобілями Land Rover автоматика може підняти кузов ще на 30 мм, до 284. В — їхати по бездоріжжю дуже приємно. Колеса м’яко перекочуються через камінчики і ями, стукоту на відбій у ударів на кермі немає навіть при задерши кузові, а робота електричних асистентів ефективна.

Звичайна для Х5 двостулкові двері багажника дуже комфортна. Докатка пропонується тільки за доплату. На правому фото — опціонні рейлінги з надуваються при русі гумовими вставками для фіксації вантажів.

В комфортно-сімейну парадигму не вписується тільки збірка салону. Машина без малого п’ятиметрова, однак простору на задньому дивані не відчувається. При зрості 187 см я сідаю «сам за собою», залишаючи лише три-п’ять см перед колінами. Будете розчаровані, але диванчик не регулюється навіть по куту нахилу спинки. Семимісна версія з електрорегулюванням другого ряду в довжину в російській конфигураторе відсутня. А багажник непоганий. Він зберіг комфортну двостулкові кришку з сервоприводом обох половинок. За доплату запропонована система фіксації вантажу за допомогою надувних валиків, інтегрованих в розташовані на підлозі рейки.

Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

У гальмівній системі немає механічного зв’язку між педаллю і основним циліндром. Управління «по дротах» дозволяє звільнити водія від вібрацій на педалі при спрацьовуванні комплексу бухгалтерських програм стабілізації. До роботи гальм питань не виникло.

Кожне нове покоління Бмв X5 цікаво не тільки саме по собі, так і як програмну заяву. Нинішня машина дає чітко усвідомити, що Бмв в глобальному сенсі летить на автопілот, персоналізацію, перевтілення автомобіля в вдалий девайс, використання яких буде найбільшою мірою комфортабельним. Це не новина, однак те, як новенька ідеологія реалізована в металі, викликає повагу. Але назвати X5 величним автомобілем язик не повертається.

Паспортні данні

техніка
Микита Гудков, Еміль Вернер

Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

Модульна архітектура CLAR вже знайома по «п’ятірці» G30 (на ілюстрації) або по «сімці» G11 / G12. Зі зміною платформи Х5 подовжився на 36 мм, розширився на цілих 66 мм і став вище на 19 мм. Колісна база виросла на 42 мм. Гібридна конструкція кузова виконана з різних видів сталі і алюмінієвих сплавів. Тільки компанія Бмв знову не потрудилася надати технічні ілюстрації.

Попереду — двухричажка. Позаду — мультіричажная схема, але зараз п’ятиважельна, а не чотирьох. Адаптивні ресори і залізні пружини — «в базі» в численних версіях, а пневмопідвіска з однокамерними балонами доступна за доплату. Шасі вам більше сподобаються повнокерованим (задні колеса повертаються на кут до трьох градусів) і оснащуватися 12-вольтовими електромеханічними стабілізаторами поперечної стійкості. Повноприводна трансмісія — з багатодисковою муфтою в приводі фронтальної осі і опціонним заднім диференціалом з керованою ступенем блокування.

Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

У нас X5 G05 буде в продажу з 4-ма двигунами на вибір. Базова версія xDrive30d оснащується трилітровим 265-сильним турбодизелем (на фото). Бензинові модифікації отримали рядну «шістку» 3.0 (xDrive40i — 340 к.с., 450 Н • м) і новий двигун V8 4.4 (xDrive50i — 462 к.с., 650 Н • м). Зрештою, Бмв X5 M50d удостоївся шестицилиндрового дизеля 3.0 з 4-ма турбокомпресорами (400 к.с., 760 Н • м). Представлений і заряджає гібрид X5 xDrive45e iPerformance (сукупна бензоелектричних віддача 394 к.с. і 600 Н • м). Імовірно, пізніше на ринок вийдуть машини з дволітровими бензиновим (252 к.с.) і дизельним (231 к.с.) агрегатами. Чекаємо ми і «заряджений» Бмв X5 M з «вісімкою» 4.4, віддача який} {займається напевно підніметься до 625 сил і 750 Н • м. Всім «ікс-п’ятим» відряджений восьмиступінчастою «автомат».

Історія Роберт Есенов, Еміль Вернер

Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

Фахівці з Бмв вигадали новий клас під X5 — SAV (Sports Activity Vehicle), який відрізнявся від SUV (Sports Utility Vehicle) більшою спрямованістю на їзду по асфальту. За дизайн моделі відповідали два Крістофера — Чепмен і Бенгл.

Бмв X5 серії E53 — 1-ша робота професіоналів з Мюнхена в секторі кросоверів. Серійна машина побачила світ в 1999 році на мотор-шоу в Детройті, але думки про розробку подібного автомобіля зародилися в 1994 році, коли компанія Бмв купила Land Rover (спільно з відділеннями Rover і MG). Розробкою «ікс-п’ятого» німці займалися, вбираючи досвід англійців, які собаку з’їли на розробці джипів. Наприклад, від моделі Range Rover були взяті якісь механічні вузли і електричні дозволяє вести бухгалтерський облік (софт). Додатково багатьма елементами конструкції з «ікс-п’ятим» поділилася «п’ятірка» E39. Попереду на X5 ставили підвіску з поперечними важелями, позаду — многоричажка.

Клієнтам пропонували виконання з пневмопідвіскою, яка регулює кліренс. Також в гамі була версія Security, броньовані по класу B4 / VR4 і витримує атаку патронами калібру .44 Magnum.

Мотори були свої. Бензинові «шістки» 3.0 розвивали 231 к.с., а такі ж дизельні — від 184 до 218 сил. Двигун V8 4.4 видавав 286 «коней» (після рестайлінгу 2003 року — 320), а агрегати V8 4.6 і V8 4.8, якими оснащувалися «заряджені» версії is, могли похвалитися 347 і 360 силами. Відштовхуючись від модифікації машини оснащувалися механічними та автоматичними коробками передач з п’ятьма як ще його називають шістьма ступенями. Кросовер отримав систему постійного повного приводу, яка переводила на задню вісь 62% тяги. Створення налагодили на підприємствах в Грір (Південна Кароліна, США) і в Толука (Мексика). З вересня 1999 го по вересень 2006 року було виготовлено вище 560 тисяч «ікс-п’яте».

Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

Кількість електроніки у машини з індексом Е70 зросла — з’явилися електроннокеровані ресори, рульове зі змінним передавальним відношенням і активні стабілізатори поперечної стійкості.

Пятидверка Бмв X5 другого покоління була ще популярнішим — з кінця 2006-го по середину 2013 року було випущено більше 640 тисяч машин. «Ікс-п’ятий» сходив з конвеєрів трьох заводів — в Спартанберге (США), Толука (Мексика) і Калінінграді (Росія). Автомобіль помітно змінився. З’явився новий, більш жорсткий кузов (27 000 Н • м / град проти 23 500 у попередника), який намалював бельгієць П’єр Леклерк. Габарити помінялися істотно: довжина досягла 4854 мм (було 4666), ширина і висота — 1933 і 1766 мм відповідно (1872 і 1707 мм). Відстань між осями склало 2933 мм (2819), а кліренс прирівнювався 222 мм.

Зі зміною поколінь інженери покращували роботу повного приводу xDrive: на передню вісь в звичайних умовах передавалося 40% тяги, а багатодискова муфта працювала швидше (електропривод спрацьовував за 100 мілісекунд).

До поновлення 2010 року бензинові мотори розвивали від 272 до 355 к.с., а дизельні — від 235 до 286. Після модернізації ці характеристики досягли 306-407 і 245-306 сил відповідно. Механічні коробки пропали з палітри, поступившись місцем «автоматам» ZF з шістьма іншими словами вісьмома спектрами. Особливо необхідно відзначити виникнення в сфері виробництва в 2009 році кросовера Бмв X5 M з бітурбомотором V8 4.4, з якого зняли 555 сил і 680 Н • м. Такі версії відрізнялися більш щільним шасі, унікальними зовнішніми і внутрішніми елементами і здатністю вистрілювати до 100 км / год за 4,7 с. З пакетом Driver’s Package найбільша швидкість збільшувалася з 250 до 275 км / ч.

Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

На Франкфуртському автосалоні 2013 дебютував Бмв X5 третього покоління. Для «ікс-п’ятого» F15 німці взяли в борг платформу попередника з двухричажка попереду і багаторичажка ззаду (задня пневмопідвіска — функція). Розмір колісної бази і колії попереду і ззаду залишилися незмінними. Однак інженери переглянули геометрію підвіски, перенастроїли ресори і пружини. На 90 кг знизилася споряджена маса, в часності завдяки більш жорсткого на 6% кузову. На X5 F15 ставилися наддувні бензинові мотори потужністю 306-450 к.с. і турбодизелі з віддачею 218-381 сила. Що залишається зробити нашому клієнтові версії оснащувалися восьмиступінчастим «автоматом» ZF. Привід — задній (тільки у модифікації sDrive25d) або повний.

Виїжджаємо своєї колією на новий кросовер BMW X5

Бмв X5 M спочатку оснащувався повним приводом, активним заднім диференціалом, шестипоршневими моноблоковими супортами на передній осі. З опціональним пакетом M Driver’s Package максималка зростає з 250 до 280 км / ч.

Крім звичайних виконань були і інші. Наприклад, в серпні 2014 німці проявили броньований X5 Security Plus, в квітні 2015 го — 1-ий підключається гібрид BMW. Це був X5 xDrive40e з дволітровим турбомотором, електродвигуном і літій-іонною батареєю. Потужність силової установки — 313 сил і 450 Н • м. Витрата пального в змішаному циклі не перевищував 3,4 л / 100 км. Робочий варіант протилежністю був Бмв X5 M. Під його алюмінієвим капотом палав двигун внутрішнього згоряння V8 4.4 з безпосереднім уприскуванням і 2-мя турбінами twin scroll в розвалі блоку. З нього зняли 575 к.с. і 750 Н • м тяги (було на 20 кінських сил і 70 Н • м менше). Час спурту до сотки скоротилося на 0,5 с — до 4,2.

За кадром

З великим задоволенням проїхався на Бмв X5 першого покоління (код моделі Е53) з мотором 4.8. Автомобіль в унікальному стані, з пробігом близько трьох тисяч кілометрів. Клекіт атмосферної «вісімки» — повний екстаз! За дуже багатьма характеристиками — простору, оглядовості, практичності -} міф Х5 практично не поступається сьогоднішньому. І продати, маневреність і плавність ходу гірше — хоча реальні це автомобіль останнього покоління дуже непоганий. Я переконався: Х5 15-річної давності навіть зараз може не тільки повноцінно робити транспортні функції в нашому світі, та й дарувати радість!