Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

Встановлення карбюратора sollex 21083 на вазі 2107

За 30 років виробництва "класичних" задньопривідних ВАЗів, їх дизайн, на відміну від зовнішнього вигляду, не сильно змінився. Тому власники автомобілів постійно намагаються їх модернізувати, впроваджуючи нові агрегати та агрегати з іноземних автомобілів або більше сучасних ВАЗів. Багато хто, наприклад, не люблять карбюратор "Озон" або "Вебер", який не забезпечує гарної динаміки прискорень, рівномірного прискорення, низького споживання палива та низької токсичності. У той же час все це можливо за їх "молодшого брата" "Солекс". Ось чому багато хто замінює свій штатний карбюратор на ліцензію "Француз".

Димитровградський автозавод (DAAZ) за ліцензією французької компанії Solex випускає близько десяти модифікацій карбюраторів Solex для двигунів з різними робочими обсягами. Ця модель карбюратора спочатку була створена для моделей переднього приводу ВАЗ, як "Вебер" і "Озон", встановлених на поперечно розташованому двигуні в моторному відсіку, в певному режимі руху (у випадку різкого прискорення, по черзі, на крутих підйомах), паливо-повітряна суміш. Це пов’язано з небажаними рухами поплавка в поплавковій камері. "Solex" цього недоліку позбавляє, оскільки їхня плаваюча камера має двосекційне зображення, тобто з парними поплавками, які рухаються в площині, перпендикулярній до поздовжньої осі автомобіля (а не паралельно, як у "озоні" і "Вебер"). Крім "восьми" і "дев’яти", в середині 80-х років "Solexy" почали встановлювати і інші нові моделі переднього приводу — "москвичі" AZLK-21412 (з їх звичайним поздовжньо розташованим двигуном УЗАМ-331.10) і "Таврія" "ЗАЗ-1102.

Димитровградський автозавод (DAAZ) за ліцензією французької компанії Solex випускає близько десяти модифікацій карбюраторів Solex для двигунів з різними робочими обсягами. Ця модель карбюратора спочатку була створена для моделей переднього приводу ВАЗ, як "Вебер" і "Озон", встановлених на поперечно розташованому двигуні в моторному відсіку, в певному режимі руху (у випадку різкого прискорення, по черзі, на крутих підйомах), паливо-повітряна суміш. Це пов’язано з небажаними рухами поплавка в поплавковій камері. "Solex" цього недоліку позбавляє, оскільки їхня плаваюча камера має двосекційне зображення, тобто з парними поплавками, які рухаються в площині, перпендикулярній до поздовжньої осі автомобіля (а не паралельно, як у "озоні" і "Вебер"). Крім "восьми" і "дев’яти", в середині 80-х років "Solexy" почали встановлювати і інші нові моделі переднього приводу — "москвичі" AZLK-21412 (з їх звичайним поздовжньо розташованим двигуном УЗАМ-331.10) і "Таврія" "ЗАЗ-1102.

Який "Solex" вибрати?

Диритровградські карбюратори з сімейства Solex відрізняються один від одного переважно геометричними параметрами струменів, дифузора, емульсійних труб, а також профілю кермового важеля стартової системи. Незважаючи на ці відмінності, будь-який карбюратор може бути встановлений без негативних наслідків для всіх моделей, для яких вони були призначені на етапі створення — передні колеса ВАЗ-2108 і .2109, АЗКК-21412, ЗАЗ-1102. Є модифікації і для "класики" — ВАЗ-2104.2105.2107. З цього випливає, що "Solexy" без переробки кріплень (геометрія ліжка і розташування шпильок) легко монтується на будь-які двигуни заднього приводу "Жигулі". Хоча я зазначаю, що вихідний вибір буде залежати від результату модернізації — характеристик двигуна. У будь-якому випадку, двигун стане більш тяговим, а автомобіль стане більш рівномірним. Для економічного водіння необхідно вибрати модифікацію для "Таврії" — ДААЗ-2181 (для двигуна 1,1 л). Отримайте високу динаміку прискорення і великий "максимум" може бути з DAAZ-21073 (має дифузори з підвищеним діаметром), створений для двигуна з робочим об’ємом 1,7 літра, але це серйозно збільшить споживання палива. "Solexy" 2108 (1,3 л), 21083 (1,5 л), 21051-30 (1,3 л) є "золотим середнім" — вони забезпечують гідну динаміку розгону та зменшують споживання палива у порівнянні з " Озон ".

Ви можете встановити як новий карбюратор (220 — 260 грн.), А "beushny" (80 — 120 грн.). В останньому випадку вузол повинен бути підданий перегляду — мити, чистити, продувувати канали, полірувати дифузори (за допомогою нитки та палички GOI). Також бажано встановити нові струми, прокладки та діафрагми, виготовлені на Димитровградському автомобілебудівному заводі ("ліві" ремонтні комплекти часто включають струми з невідповідними розмірами калібрування). Для ефективного використання дифузора з його частин за допомогою алмазного гвоздь, бажано видалити всі зубці та виступи (дефекти лиття), які створюють додаткові повітряні сучки, що погіршує наповнення циліндрів свіжим зарядом

Важливі нюанси:

Всі карбюратори Solex, крім модифікації 21073, мають дуже тонкі отвори струменів, які дуже чутливі до будь-якого механічного сміття, що падає в паливо. З цієї причини чутливі фільтри повинні бути змінені своєчасно, і для більшої надійності краще встановити фільтр з систем живлення форсунки. Це дорожче, але інтервали обслуговування карбюратора значно зростуть (у 2-3 рази).

Якщо буде вирішено встановити карбюратор "Solex", в розрахунку, крім його вартості, необхідно додати витрати (40-50 грн.) На придбання додаткових компонентів (див. Фото). На схемі показана технологія установки Solex на ВАЗ-класику. Ми пропонуємо найпростіший спосіб модернізації — без підключення EPHX — економайзера примусового холостого ходу (ми опишемо його в одному з наступних публікацій). На думку експертів, система EPHX зменшує споживання палива на 5-10%, але часто не дозволяє, а це в цілому знижує надійність карбюратора. Щоб запобігти запобіганню блокування подачі палива за відсутності блоку EPPX, його пластикову голку можна відрізати або витягнути з корпусу. Проте, краще підключити клапан до електричної ланцюга так, щоб він відкривав канал холостого ходу тільки при включеному запалюванні. Після вимкнення запалювання буде можливим уникнути продовження роботи двигуна в разі використання низькоякісного або низькосортного бензину — джерела детонації, перегріву та запалювання.

При установці карбюратора з модифікацій ВАЗ на передні колеса з лінією відпрацьованого палива, з’єднання палива може бути затуплено затвором або підключено через зворотний клапан до лінії подачі палива до тонкого фільтра. За порадою експертів ми вибрали другий метод модернізації, який дозволяє виключити перевантаження клапанного механізму карбюратора та порушення його роботи.

Щоб отримати найбільшу користь від заміни цього основного елемента енергосистеми, має сенс модернізувати та запалювати систему шляхом встановлення безконтактного. Карбюратори "Solex" спочатку сконфігуровані для створення рідкої суміші. Для її ефективного запалення на свічці запалення необхідно створити більш потужний розряд. Можна забезпечити лише безконтактну систему запалення, котушка якої генерує напругу до 25000 В, а розрив між електродами за допомогою свічок запалення становить 0,7-0,8 мм. Я нагадую, що в системі контактного транзистора засвічування вищезазначені характеристики мають значення 17000 В і 0,5-0,6 мм, відповідно. Розрив у контактній системі може бути збільшений, але це призведе до прискореного провалу підшипника рухомої пластини вимикача, його контактів та конденсатора.

Після встановлення карбюратора та успішного запуску двигуна завжди слід зв’язатися з фахівцями для остаточної настройки пристрою на токсичність вихлопних газів. Без цієї операції, крім збільшення токсичності вихлопних газів, споживання пального може збільшуватися, а динаміка може погіршуватися.

Установка карбюратора SOLEX на автомобілі ВАЗ-Класик

в цьому відео він правильно каже, при мінімальних фінансових та часових витратах встановити.

Карбюраторна установка Solex на класичній вазі (2106) Частина 1

Схожі повідомлення

Як Зняти Коробку Передач На Вазі 2109... Процес видалення контрольної точки на ВАЗ 2109 Для правильної роботи будь-якого автомобіля вам необхідно регулярно стежити за його станом. Іноді потрібно видалити коробку передач, наприклад, якщо ви реконструюєте коробку передач, замініть у ньому мас...
Как Поменять Маслосъемные Колпачки На Ваз 2107... Подмена маслосъемных колпачков ваз 2107 Подмена маслосъемных колпачков ваз 2107 При завышенном расходе масла движком ваз 2107 иногда виновником являются маслоотражательные колпачки и приходит необходимость их поменять. Замена маслосъемных колпачков в...
Як Зняти Задні Сидіння На Вазі 2112... Як зняти задні сидіння на ВАЗ 2110 і 2112? Коли це дійсно необхідно Перш ніж зняти задні сидіння на ВАЗ 2110 та 2112, вкажіть усі нюанси цієї роботи. Цього не складно зробити, але є деякі особливості. Ця модель, хоча вона і є попередником декількох ...

Сьогодні Нейло Порошина розповість і покаже основні нюанси установок 53-е місце Карбюратор на класику! Кожен.

Підготовка

Ну, тепер все в порядку, перше, що потрібно зробити, — це отримати зображення на першій фотографії. Перш за все, від себе додам, що ви уважно купуєте ці речі, враховуючи наступне:

тонкими паронітними прокладками слід точно під карбюратором "Solex" (отвори для дифузора не збігаються з прокладками під "Вебером" і "озоном"), а також, на мій погляд, замість двох однакових прокладок краще купити одну прокладку з двома отворами (поставити між карбюратором і гітанковской прокладкою) і одну з одним овалом (помістити між прокладкою прокладки і колектором);

"зворотний" шланг повинен обов’язково бути довжиною не менше 80 см (інакше він просто не доходить до палива перед бензиновим насосом);

килимок карбюратора "Solex" (так званий "вертоліт"), можливо, доведеться нарізати приблизно в центрі між отворами, тому що він не підійде точно на карбюратор (у моєму випадку мені не треба було побачити, а в фото ви можете побачити розпилювання), також щоб уникнути розпилювання крил, спробуйте одягнути карбюратор на шпильки, попередньо встановивши його на своє місце;

Ну, останній. не вздоровлюйте ярмо, час від часу я використовую затискачі "NORMA", щоб затягнути його і не пропускати, хоча вони коштують в два рази більше, ніж звичайно.

Ну а тепер фактичне виконання робіт з установки цього чудового пристрою;) …

Монтажний комплект:

Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

1. Щоб запобігти надходженню бруду в впускний колектор та встановлений карбюратор, спершу очистіть його. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

2. Від’єднуємо проекти та кабелі привода звичайного карбюратора "Озон", а також шланги системи опалення та топливопроводи. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

3. Для видалення кожуха кабелю привода повітря заслонки з задньої сторони панелі "підсасиса" ми виймаємо еластичне скобу. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

4. Обережно очистіть посадкову поверхню на колекторі, не допускаючи надходження бруду в двигун. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

5. Ми застосовуємо герметик для виключення смоктання повітря (якщо на місці посадки є невеликі снаряди). Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

6. Ми встановлюємо прокладки відповідно до схеми сендвіч — тонкошарові. Товста прокладка забезпечує теплоізоляцію. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

7. Для зручності установки встановіть карбюратор без верхньої кришки так, щоб привід дросельної заслінки знаходився перед автомобілем. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

8. Ми встановлюємо ланцюг дроселя привода дросельної заслонки з кришки головки блоку. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

9. Щоб виключити заклинювання демпфера зі стандартною пружиною, краще встановити старі пластикові наконечники з розвиненими посадковими гніздами на прутах. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

10. Витягніть трос привідного повітрозабірника над кришкою головки циліндру, відрегулюйте його від довжини, відріжте кришку та підключіть його до карбюратора. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

11. Встановіть верхню кришку карбюратора за допомогою нової прокладки. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

12. Підключіть шланги системи опалення (від системи охолодження) та вакуумний регулятор розподільника запалювання до карбюратора. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

Схожі повідомлення

Як Розібрати Бічне Дзеркало На Вазі 2110... Як розібрати автомобільне дзеркало Причин для аналізу бічного дзеркала автомобіля багато. Це може бути бажання намалювати його, або поставити його в порядок після того, як його зачепив якийсь лісоруб. Як розібрати дзеркало автомобіля, і до цього, як...
Як Почати Машину В Форсунці Морозної Вази... Як правильно розпочати інжектор в мороз? Зима - це, мабуть, найприхованіший час року для автомобілістів. Фактично, крім снігопаду та важких дорожніх умов, іноді неможливо отримати автомобіль. І це не має значення, карбюратор - це двигун або інжектор....
Як Зняти Задній Бампер На Вазі 21099... Заміна заднього бампера на ВАЗ 2108, ВАЗ 2109, ВАЗ 21099 Ласкаво просимо! Задній бампер знаходиться на автомобілях самарської сім'ї, тому що передній задній бампер закріплений таким же чином, а саме у центральній частині бампера розташовані два болти...

13. На паливній лінії до тонкого фільтра ми зрізаємо чайник і під’єднаємо паливний шланг повернення карбюратора. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

14. Ми нарізали в шланг повернення запобіжний клапан, і ми підключені до карбюратора. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

15. Персонал повернення весни ми прилипаємо до старої осі лінії на кришці голови блоку. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

16. Для встановленого періоду, щоб додати нові кульові з’єднання до стрижнів приводів дросельної заслінки, встановіть додаткову пружину. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

17. Підключіть соленоїдний клапан EPHX до позитивного контакту реле. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

18. Встановіть корпус повітряного фільтра, фільтровий елемент і кришку, підключивши шланги для натискання на них картерних газів. Установка Карбюратора Sollex 21083 Для Вази 2107

З вражень: газова педаль стала набагато чутливіша у порівнянні з "Вебер", практично повністю відсутні збої в будь-яких режимах роботи карбюратора. У принципі, висновок такий. якщо ви керуєте рідко, відкриваючи другу камеру, то економічність палива складе близько 1 літра. Якщо ви йдете "у польську", то не буде економії, але динаміка автомобіля стане помітно вище.

Рекомендації щодо настроювання та налагодження "Solex"

Стандартний карбюратор цілком справний та налагоджений, а динаміка автомобіля є незадовільною. Найпростіший спосіб вирішити це — встановити карбюратор DAAZ 21073. Установка не змінена, але перша камера у стандартній версії готує нежирну суміш. Через це, коли перша камера (коли дросельний клапан другої камери закритий), двигун не забезпечує достатньої тяги для інтенсивного прискорення. Автомобіль буде повільно прискорюватися на першій камері і різко збільшить швидкість прискорення при відкритті другої камери. Останні можуть створювати певні труднощі в контролі тяги на покритті з низьким коефіцієнтом зчеплення. Справа в тому, що автомобіль буквально стрибає вперед, коли ви відкриваєте другу камеру. Щоправда, монета має іншу сторону — економію палива. Це головна особливість карбюратора 21073.

Для реалізації повних переваг збільшеного діаметра головного дифузора першої камери допоможе збільшити пропускну здатність основного паливного струменя (далі GTG) першої камери. Перший варіант — це компроміс між ефективністю та тягуванням, заміна GTZ з 107,5 до 110. Прискорення швидкості на першій камері збільшиться, але незначно. Найбільш оптимальним для першої камери є GTZH 115. Також можливо встановити GTZ 117.5, але споживання палива дещо збільшиться. Слід зазначити, що встановлення GTZ з пропускною спроможністю понад 117,5 призводить до надмірного збагачення суміші і, як наслідок, збільшує споживання палива та (в більшості випадків) погіршення динаміки прискорень.

Компенсаційні струми (далі — QL), вони також є повітрям, впливають на склад суміші при збільшенні розведення в основних розсіювачах карбюратора, що виникає при підвищенні двигуна. До середніх обертів (

2500 об / хв), вони мають незначний вплив на склад суміші, але зі збільшенням швидкості їх вплив на склад суміші збільшується. Арифметика проста, чим нижча пропускна здатність QoS, тим більше збагачена сумішшю з збільшенням швидкості двигуна. Тому при використанні 107,5 та 110 ГВт з пропускною здатністю бажано трохи збагатити суміш QL з невеликою місткістю 145, 150, 155. При використанні HTG 115 можна використовувати QL як 155, так і 165 . Ну, при використанні HTG 117,5 краще постачати QL 165.

Все це було пов’язано з струменями першої камери DAAZ 21073. Це трохи простіше з другою камерою. Ви можете залишити це так, як це (GTZH 115, KZh 135), і ви можете поставити GTZ 120. Останній буде мати незначний вплив на споживання палива, але це покращить динаміку прискорення автомобіля. Слід також зазначити, що небажано встановлювати максимальну GTZ в обох палатах. Найкращий ефект може бути досягнутий при максимально допустимому збагаченні лише однієї карбюраторної камери. Наприклад, при помірному GCG у першій камері (107,5 або 110), має сенс збагатити другу камеру GTZ 120. За цим співвідношенням перша камера буде економічно економічною з прийнятною динамікою прискорення, а друга камера компенсує брудну суміш із повним відкриванням обох дросельних клапанів.

Карбюратор DAAZ 21073 на двигунах класичного ВАЗа

До цього обговорювалися проблеми встановлення карбюратора DAAZ 21073 на двигунах 2108. При монтажі цього карбюратора на двигуни заднього колеса VAZ слід враховувати такі особливості. Не змінюйте QL першої камери, оскільки емульсійна труба ZD, виконана у поєднанні з KZh 150, розроблена спеціально для карбюратора на поздовжньому двигуні. Оптимальний GTR для першої камери. 107,5 та 110. При встановленні HPG 115 у першій камері витрати палива значно зростуть, а динаміка прискорень погіршуватиметься через надмірне збагачення суміші.

Деякі особливості роботи DAAZ 21073

Існує ряд інших функцій, пов’язаних з роботою карбюраторів Solex. Ми спробуємо описати деякі з них нижче.

Двигун стирається після "газу скидання".

Якщо виконані обидва попередніх пункти, необхідно замінити струмінь XX струменем з більшою потужністю. А також перевірте роботу блоку керування EPHC

Схожі повідомлення

Як Налаштувати Бортовий Комп’Ютер На Вазі 21... Як встановити та налаштувати бортовий комп'ютер на власний автомобіль ВАЗ 2115? Робота автомобільного двигуна, як відомо, залежить від працездатності та стану багатьох механізмів і датчиків. А для забезпечення їх синхронної роботи, яка дозволяє двигу...
Як Змінити Кошик Зчеплення На Вазі 2109... Як замінити диск зчеплення ВАЗ-2109, не знімаючи коробку Зчеплення в автомобілі служить роз'ємом між двигуном і трансмісією. Цей вузол приймає все навантаження, яке виникає, коли передача змінюється. Відповідно, цю частину можна по праву вважати витр...
Як Змінити Передні Амортизатори Для Ваз 2107... Заміна передніх амортизаторів на ВАЗ 2101-ВАЗ 2107 Ласкаво просимо! Автомобільні демпфери - лише на них залежить від того, як автомобіль буде поводитися в майбутньому на рівній і нерівній дорозі. З часом амортизатори автомобілів непридатні для викори...