Як Поставити Запалення На Карбюратор Ваз 2107

Як встановити запалення на ВАЗ 2107

Динаміка автомобіля, споживання палива, токсичності вихлопних газів та надійності "семи" карбюраторів залежить від правильного термінів запалювання. Застарілі "контактні" системи вимагають регулярного технічного обслуговування та регулювання. Настройка запалювання на ВАЗ 2107 з двигуном інжектора, оснащеним безконтактною системою запалювання, не потрібна. Але власникам застарілих модифікацій ВАЗ 2107 доведеться зв’язатися для налаштування на СТО або самостійно виконувати операцію. Цього не складно зробити.

Як Поставити Запалення На Карбюратор Ваз 2107

Що таке "кут випередження запалювання"

Як Поставити Запалення На Карбюратор Ваз 2107Просування зажигання означає запалювання повітряно-паливної суміші раніше, ніж поршень доходить до верхнім мертвим центром (TDC) під час стискання. Цей фактор має великий вплив на продуктивність двигуна. Між моментом виникнення іскри і моментом, коли тиск газів в циліндрі досягає свого апогею, проходить певний час. Хоча цей часовий інтервал надзвичайно малий, завдяки високій швидкості колінчастого валу під час запалювання суміші, поршень може пройти довгий шлях від моменту виникнення вибуху до суміші. При правильному куті авансування, суміш вибухає в момент, коли поршень знаходиться в TDC і готовий рухатися вниз. Якщо запалювання суміші відбувається раніше ("рання запалювання"), воно вибухає навіть під час фази підйому поршня і запобігає руху поршня (двигун детонує). Це призводить до передчасного зносу деталей та погіршення характеристик двигуна. Якщо запалення здійснюється пізніше ("пізніше запалювання"), суміш вибухає після того, як поршень вийшов з TDC, що призводить до вигорання палива вже у випускному колекторі, зменшенні тиску газу в циліндрі і, отже, втрати потужності та зниження ефективності. Тому встановлення запалювання на ВАЗ 2107 є важливою та необхідною процедурою. Іскра повинно відбуватися в найбільш підходящий час, який залежить від положення педалі газу та швидкості колінчастого валу.

Що не так з запалом на ВАЗ 2107

Неправильний кут свинцю викликає такі проблеми:

Перегрів двигуна. Рання запалювання викликає детонацію, яка змінює температуру в двигуні. У той же час навантаження на кривошипний механізм збільшується, знижуючи їх термін служби.

Зниження динаміки машини. Раннє та пізнє запалювання ВАЗ 2107 призводить до того, що паливна енергія споживається не оптимально. Вибух суміші повинен відбуватися точно в той момент, коли поршень перебуває в ПТК.

Схожі повідомлення

Установка 16 Клапанного Двигателя На Ваз 2107... Установка 16 клапанного мотора на классику Установка 16 клапанного мотора на классику В погоне за мощностью, наверное автомобилисты делают лучше силовые агрегаты, а некие просто устанавливают новые, более совершенные модели моторов. Установка 16 клап...
Які Світильники Поставити На Фари Ваз 2114... Заміна всіх ламп на фарах на ВАЗ 2113, ВАЗ 2114, ВАЗ 2115 Ласкаво просимо! Лампочка - насправді незалежно від того, де розташовані лампи, але вони ще довго не обслуговуються, оскільки вони час від часу випалюються, але багато людей не знають, чому це...
Як Поставити 16-Ти Клапанний Двигун На Класичний... Встановлення 16-клапанного двигуна на "класичному": переваги та недоліки Чому необхідно встановити 16-клапанний двигун на "класичний"? А це вартість свічки? Недвозначна відповідь може бути надана, лише якщо ми проаналізуємо всі пе...

Вигорання клапанів. При пізньому запаленні суміш продовжує горіти під час фази розряду, через що клапани перегріваються, а випускний колектор починає плескати.

Що потрібно для регулювання запалення ВАЗ 2107 (карбюратор)

Щоб встановити запалення та відрегулювати щілину вимикача, вам знадобиться:

  • ключ на 13;
  • викрутка;
  • Наждак;
  • ключ свічки;
  • спеціальний ключ для колінчастого валу;
  • вольтметр або "контроль" (12 Вт лампи).

Знаки запалювання марки ВАЗ 2107

При регулюванні кута переднього ходу потрібно зосередити увагу на знаках, що застосовуються до шківів колінчастого валу та на передній кришці двигуна.

Шківи двигуна розрізані, які слід поєднати з одним із трьох знаків на кришці залежно від використовуваного палива.

Як поставити запалювання на ВАЗ Класик.

Автор: Валера Потапенко vk.com/id66558974 Відправити відео на адресу: narodavtovideo@gmail.com Або зв’язок.

Запалення! Це так просто

Шановні абоненти Низький лук, Сергій, він також КОРСУН СТУДІО.за його безкорислива допомога в макеті моєї.

Етикетки на кришці різної довжини — короткі, середні та довгі. Перший відповідає просуванню кута 10 градусів, другий — 5 градусів, третій — 0 градусів (запалення суміші відбувається при ЦТК).

Схожі повідомлення

Замена Сальника Редуктора Заднего Моста Ваз 2107... Аннотация по подмене сальника заднего моста ВАЗ 2107 Аннотация по подмене сальника заднего моста ВАЗ 2107 Приветствую вас друзья на страницах сайта выполнение ремонта ВАЗ в кустарных условиях. Задний мост автомобиля передает вращающий момент от силов...
Як Зняти Запобіжник Блок Ваз 2107 Інжектор... Запобіжники ВАЗ 2107 Ми розглядаємо автомобілі ВАЗ 2107, ВАЗ 21047 карбюратор, інжектор Місце розташування запобіжника блоку ВАЗ 2107 під капотом Пристрій запобіжників та реле монтажний блок №5 Відкривши кришку, це виглядає так Розташування запобіжн...
Як Поставити Пояс На Ременях На Вазі 2108... Як перетворити заміну часового ременя на ВАЗ 2108 на задоволення? Щоб їхати на машині було задоволення, потрібно постійно контролювати його стан і регулярно змінювати всі витратні матеріали. Часовий ремінь є одним з таких матеріалів. У статті наведен...

Паливо з високим октановим числом горить швидше, ніж низькооктанове. ВАЗ 2107 призначений для бензину з октановим числом 92-95, тому оптимальний провід для нього становить 5 градусів.

Як встановити запалення на ВАЗ 2107

Для регулювання запалення не потрібно навіть у гаражних умовах. Ви можете встановити передній кут за допомогою інструментів буквально на вулиці. Процедура така:

  • Дозвольте двигуну охолонути (якщо воно спекотно). Це дозволить уникнути опіків у процесі.
  • Зніміть високовольтні дроти з свічок.
  • Відкрутіть свічники (ви можете обмежити свічку першого циліндра, але з усіма крутими свічками в циліндрах не стискається і крутити колінчастий вал набагато простіше).
  • Закрийте отвір свічки на першому циліндрі своїм пальцем (це допоможе визначити початок стискання в циліндрі).
  • За допомогою спеціальної кнопки поверніть колінчастий вал до початку стискання (палець повинен відчувати тиск повітря).
  • Продовжуючи поворот колінчастого валу, поєднайте знак на шківі з другим знаком на передній кришці двигуна.

[tip] Примітка: Якщо двигун працює на високооктановому паливі (92 або 95 бензинових), необхідно встановити кут нахилу 5 градусів (середня позначка на двигуні). Якщо використовується 76 або 80 бензинів, для того, щоб уникнути детонації, кут нахилу повинен дорівнювати нулю (довга відмітка на двигуні). [/ Порада]

  • Зніміть кришку спринцювача, розстебнувши кронштейни. Коли позначки відображаються, "повзунок" повинен бути повернутим зовнішнім контактом до провідника першого циліндра на кришці розподільника. Якщо це не так, то варто перевірити положення колінчастого валу — можливо, перший циліндр знаходиться в TDC наприкінці вихлопу, а не стискання).
  • Перевірте положення засувки кришки розподільника. Вони повинні бути на лінії, паралельні осі двигуна.
  • Опустіть гайку розблокування, щоб корпус міг вільно обертатися.
  • Підключіть вольтметр або 12 вольтову лампу до "маси" та до виходу катушки запалення, що йде на низьковольтний дріт трамплікатора.
  • Запалення включено.
  • Плавно поверніть корпус перемикача за годинниковою стрілкою, поки не погасне контрольна лампочка (напруга на вольтметрі відсутня). Якщо лампа не світиться відразу після включення запалення, вам не потрібно обертати косилку.
  • Повільно повертайте проти годинникової стрілки проти годинникової стрілки, доки не загориться контрольна лампочка.
  • Зупиніть обертання і затягніть затворну гайку розподільника.
  • Вимкнути запалення.
  • Замініть кришку лотка на місце.
  • Підключіть високовольтні дроти.

Перевірка кута просування запалення

Перш за все, вам потрібно запустити двигун. Якщо воно було запущено раніше, а після настроювання — ні, варто ще раз перевірити правильну настройку переднього кута. Якщо двигун працює, потрібно перевірити заздалегідь кут на льоту:

  • Прискорення автомобіля до 45 км / год.
  • Увімкнути 4-х швидкість
  • Різко стискайте газову педаль.
  • Детонація повинна відбуватися протягом 2-3 секунд, а потім, після прискорення автомобіля, вона повинна зникнути.

Якщо після швидкого набору детонація не зникає, запалювання є "ранньою". Якщо детонація взагалі не відбувається — запалювання "пізніше". Щоб зменшити рівень свинцю, потрібно відкрутити фіксуючу гайку вимикача та повернути її за годинниковою стрілкою трохи менше від розподілу шкали. Щоб збільшити свинець, поверніть розподільник проти годинникової стрілки.

Порада: коли ідеальне встановлення запалення, намалюйте знак на шкалі. Це полегшить подальше регулювання займання.

Налаштування зазору вимикача ВАЗ 2107

Якість іскри залежить від розриву між контактами вимикача та станом самих контактів. Щоб настроїти трамплер ВАЗ 2107, потрібно виконати наступні операції:

  • Викрутіть кронштейни та зніміть кришку спринцювача;
  • відкрутіть гвинти бігуна;
  • видалити слайдер;
  • очистіть контакти вимикача з наждаком (щоб уникнути пошкодження контактів, необхідно використовувати наждак з розміром зерна не більше 600).
  • відкрутіть гвинт, що фіксує контакти вимикача;
  • Поверніть регулюючий гвинт для встановлення зазору 0,4 мм, використовуючи відповідний датчик тиску;
  • затягніть кріпильний гвинт;
  • Встановити та захистити слайдер;
  • зафіксуйте шапку трамблера.

Окрім регулювання, може знадобитися відремонтувати тягач ВАЗ 2107. Вона полягає в очищенні контактів на обкладинці вимикача або заміні самої кришки, заміни бігуна, резистора або контактної групи.

Схожі повідомлення

Как Отрегулировать Карбюратор Китайской Бензопилы ... Как отрегулировать карбюратор китайской бензопилы 4500.How to adjust the carburetor of chainsaw Создатель: ремонтник тв Размещено: 19 окт. 2016 г. Просмотрено: 293 756 Мне понравилось: 3 007 Мне не понравилось: 170 В видео рассмотрен обычной но дей...
Який Карбюратор Краще Надягти На Вазу 2107... Який карбюратор я повинен поставити на ВАЗ 2106, 2107 і 2109? Коли знання є сильним Є ще багато автомобілів ВАЗ, випущених 20 років тому, а точніше - назад. Їх власникам часто цікавлять питання про те, який карбюратор краще поставити на ВАЗ 2106, 21...
Закипает Ваз 2107 ! Причины И Замена Термостата !... Закипает ВАЗ 2107 ! Причины и замена ТЕРМОСТАТА ! Создатель: Николай Цацко Размещено: 13 февр. 2018 г. Просмотрено: 12 522 Мне понравилось: 43 Мне не понравилось: 13 В данном видео побеседуем о главных причинах перегрева ВАЗ 2107 и заодно поменяем ...